Nová budovatelská hra Pioneers of Pagonia přistála na Steamu i s českou lokalizací

Pioneers of Pagonia je nová budovatelsko-válečná strategická hra, která přináší fanouškům dlouhé zimní večery plné zábavy a napětí. Tato malebná hra je vytvořena za spolupráce tvůrce The Settlers, Volkera Werticha, a týmu Envision Entertainment. Před tím, než byla hra zpřístupněna v předběžném přístupu na Steamu 13. prosince, si již hráči mohli vyzkoušet demoverzi. Projekt se také úspěšně prodral skrz fázi alfa verze v září a nyní se těší na svůj oficiální výstup.

Noví Settlers?

Hra Pioneers of Pagonia je výsledkem tvůrčího týmu, jehož zakladatelem je Volker Wertich, tvůrce slavné herní série The Settlers. Tým se zaměřil na vytvoření hry, která dává hráčům možnost budovat a rozvíjet svou osadu v poutavé a barevné grafice. Právě volba grafického stylu přináší hráčům vizuálně příjemné prostředí, které mě tedy uchvátilo na první pohled. Samotní tvůrci vydali při spuštění předběžného přístupu prohlášení: "Na tento den jsme se připravovali přibližně dva roky! Celý tým netrpělivě očekává zpětnou vazbu od komunity. Od říjnového veřejného dema se dosáhlo obrovského pokroku. Early Access je pro náš projekt důležitým milníkem a začátek nové cesty. Již nyní pracujeme na dalším herním obsahu a vylepšeních. Stále máme mnoho nápadů a plánů. Proto jsme zatím záměrně nestanovili datum vydání finální verze, protože chceme spolupracovat s komunitou na vývoji hry přesně podle jejich představ," uvedl Volker Wertich, kreativní ředitel studia Envision Entertainment. Cílem hry Pioneers of Pagonia je poskytnout hráčům ultimátní simulační zážitek . Hráči se ocitnou na procedurálně generovaných ostrovech, kde jejich osadníci budou muset dřít jako o život, těžit a sbírat suroviny. Hlavním úkolem hráčů je osidlování a prozkoumávání těchto ostrovů , přičemž je čeká celá řada úkolů a výzev. Při hře je důležité také dbát na ochranu osady před nepřáteli, kteří neváhají napadnout.

Hrajte podle sebe

Pioneers of Pagonia hráče zavádí do světa sestávajícího z mnoha ostrovů obývaných různými kmeny. Protože jsou mapy generované, můžete si zvolit jednu z předvoleb nebo si ostrov zcela přizpůsobit podle toho, jak chcete hrát. Hlavním cílem je najít spřátelené kmeny a navázat s nimi spojenectví. Hráči mají za úkol vyslat své průzkumníky, kteří mají za úkol objevovat nová místa, hledat skryté suroviny a tajemství tohoto světa. Hra nabízí zábavu pro hráče, kteří si přejí klidnější budovatelský přístup a také pro hráče, kteří se chtějí zaměřit na bojové strategie. Na výběr máte mezi mapami zaměřenými na osidlování ostrovů nebo mapami s bojovými souboji proti nepřátelům. Existuje celá řada strategií a taktik, které můžete využívat k ochraně své osady a porážce protivníků. Pokud se ale rozhodnete, že chcete jenom stavět, můžete si v nastavení mapy navolit, že nechcete narazit ani na přátelské kmeny ani na protivníky. Naopak pokud chcete hlavně válčit, můžete si navolit velkou hustotu nepřátelských táborů.

Poměrně velká svoboda

V současné době nabízí hra v předběžném přístupu 40 různých typů budov, více než 70 druhů zboží s komplexními výrobními řetězci a procedurálně generované mapy, které slibují nekonečnou zábavu. Vývojáři plánují, že hra opustí předběžný přístup během následujících šesti měsíců. Během této doby budou do hry přidány nové budovy, další výrobní řetězce a samozřejmě budou probíhat vylepšení technické stránky hry a další úpravy na základě zpětné vazby od hráčů. Pro fanoušky je jistě potěšující, že hra je lokalizována do češtiny, což zaručuje plynulý herní zážitek.

Předběžný přístup v top stavu

I přesto, že je hra momentálně v předběžném přístupu, je ve velmi dobrém stavu a nabízí dostatek obsahu a aktivit, které hráčům poskytují mnoho hodin zábavy. Vývojáři plánují rozšíření hry o další budovy, výrobní řetězce, protivníky a jednotky, aby hráči měli neustále co objevovat a vylepšovat. Tým se těší na zpětnou vazbu od hráčů, která jim pomůže při dalším vývoji hry. Společně s komunitou mají v úmyslu dále rozvíjet hru a přinášet nové obsahy a funkce podle přání hráčů. Pioneers of Pagonia slibuje důstojné pokračování série The Settlers a přináší hráčům další možnost se ponořit do světa budovatelsko-válečných strategií. Svojí pestrostí, komplexností a českou lokalizací nabízí hráčům nebývalý herní zážitek, který je procvičí jak v budování a rozvoji osady, tak v boji a strategickém myšlení. Přesný datum vydání finální verze zatím není stanoveno, ale společnost Envision Entertainment je odhodlaná spolupracovat s hráči a přinést jim přesně to, co si přejí. Nažhavte tedy své herní počítače a herní notebooky a vrhněte se do nového dobrodružství.